Pimedate õhtute trenn

Foto: 123rf

Ära lase pimedatel õhtutel end talveunne suigutada – talvel peab samuti aktiivselt liikuma. Tee seda aga targalt.

Vihm ja lumi, pori ja libedus, vinguv tuul ja krõbe külm – see on meie talvine igapäevaelu. Sa ei pea oma liikumist täielikult siseruumidesse üle viima, kui jälgid külmal ja pimedal ajal järgmisi nõuandeid, mis teevad su õuetreeningu turvalisemaks ja tõhusamaks.

 

  1. Ole nähtav.

Meie kliimas tuleb järgida elementaarset ohutusreeglit: pead olema teistele liiklejatele nähtav. Loomulikult tuleks vältida ainult musta värvi riietuse kandmist, lisaks peavad rõivaste peal olema helkurribad või -vest.

Kõige parem oleks kanda helkurvesti, jalatsitel helkurribasid, paremal küljel rippuvat helkurit ja isegi helkurniidiga mütsi. Kui sõidad jalgrattaga, peaks sel olema töökorras esituli ja tagumised helkurid. Ka jalgrattaga sõites võiksid kanda helkurvesti.

Parim helkuri värv on huvitaval kombel roosa, kuna erinevalt näiteks kollasest seda värvi looduses eriti ei leidu ja see hakkab hästi silma.

Ka valge riietus on autotulede valguses paremini nähtav.

Loe edasi ajakirjast…